Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-25, 01:41   #957
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Brydde meg nada om Coldplay, og synes musikken deres var helt meh. Til jeg var på min første konsert. Men den, og de to jeg har vært på siden, vil jeg absolutt putte inn i kategorien «et av livets høydepunkt». Siste gangen var den aller beste, for da var jeg med dem jeg liker aller best i livet. Jeg skjønner godt at ikke alle er enige eller «skjønner det», men det er en opplevelse! (Og det er mye gøyere å stå foran scenen enn å sitte!)

Miss Norway er ikke aktiv