Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-25, 17:35   #25
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du pynt?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ikke til vanlig, det aller meste jeg har stående framme har en funksjon, ut over det å pynte opp. Men estetikken i det har likevel stor betydning for meg, så jeg omgir meg vare med ting jeg liker utseendet på, selv om det er bruksting.

Til jul liker jeg pynt. Og jeg liker kontrasten og endringen, som gjør julen så spesiell. Det skal være stor forskjell på julen og resten av året, huser skal være litt forvandlet akkurat da.

Jeg får ikke til å si det på en bedre måte enn My, så da bare signerer jeg dette.

Når det gjelder julepynt, så har jeg ikke nøyd med meg å ta frem bittelitt julepynt. Her pyntes det for fulle mugger fra 1. desember. Det eneste som gjenstår er juletreet, som vi normalt setter opp den 15. Jeg er HELT ferdig med julen 1. nyttårsdag. Da er det tilbake til rene flater, som Tjorven så fint beskrev det. Men det er også derfor jeg nyter julen hele desember.