Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-25, 21:35   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

Jeg fikk fart på meg i går, etter å ha vært fyllesjuk og ubrukelig hele lørdag, etter julebord på fredag. Fikk fram det "nødvendige" til advent, som er krans på døra, stjerne i vinduet, adventsstake med fire lys i, kalenderlys på spisebordet og "nissestigen". Byttet ut det vanlige frokostserviset i kjøkkenskapet med juleserviset, og fikk hengt på alle pakkene (minus noen få som ikke er ordnet enda) og hengt opp adventskalenderen. Hengte også opp min telysholder fra Dottir (den runde, med rådyr og grantre inni), for den har jeg definert som vinterpynt, som får henge framme lenger enn bare i jula, fordi den er så fin. Også bakte jeg fine rundstykker til julefrokostene, og la i fryseren. Litt mer følelse av advent med en gang.

Sist redigert av My : 02-12-25 kl 10:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat