Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-25, 21:40   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du pynt?

Jeg liker pynt, men det må ikke bli overlesset og ikke så mye at det er trøblet å tørke støv. Mari Maurstad-huset er litt to much, men jeg hadde elsket å være på besøk der.
Pynten vår (eller min..) er blomster, lys, bilder, gamle bøker, ting vi har arvet fra besteforeldre og barndomshjem og ellers ting vi har fått og kjøpt på turer. Ingen stil, en blanding av nytt og gammelt, men ting som betyr noe for meg og som det er minner i.
Jeg flyttet i sommer og gikk fra et moderne minimalistisk hus til et gammelt nips og naps-hus.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat