Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-25, 10:16   #37
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kler du deg på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi kler oss pent. Menn i dress og kvinner i kjole. Gjestene er også alltid pyntet, og vi pynter oss selv om det bare er oss fem også.

Akkurat dette.

Vi pynter oss som regel i tur og orden mellom frokost og lunsj en gang. Til frokost har (de ganske voksne) ungene de nye pysjene de får om morgenen, og jeg har en rød strikket ullkjole som er noen år gammel og godt brukt, koselig men ikke fin nok til å være (i mine øyne) julekjole, men veldig komfortabel. Den skiftes ut etter frokost, som sagt, da med finklær, i samme gate som det jeg kler meg i på julebordet på jobb. Det trenger ikke nødvendigvis være kjole, jeg har pyntet meg i bukser mange ganger, men da er det skikkelig finbukse, en glamorøs topp, og høye hæler. Jepp, har alltid på finsko også, i alle fall fram til uti gaveåpninga på kvelden en gang, når føttene mine har fått nok. Da havner ofte ungdommene tilbake i pysjen igjen også, og det løses opp i snipper og belter.

Svigerforeldrene mine er av den gamle skolen, som er vant med å pynte seg til middag, og starte julefeiringa først kl 17, og svigerfar blir like overrasket hver gang han feirer jul hos oss (noe han har gjort mange ganger), over at vi pynter oss så tidlig. Men han humrer litt og rister litt på hodet og går og tar på seg dress han også, og synes nok han er litt "vill og gal" som blir med på leken.

Sist redigert av My : 10-12-25 kl 10:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat