Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-25, 11:04   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

I går hadde jeg min avdeling på jobb hjemme på avslutning (jeg har siste arbeidsdag der i dag), og i kveld kommer svigerforeldrene mine. Så mannen og jeg fikk ryddet og vasket og svosjet en hel del til det, og det betyr jo også at mye er gjort av det vi vanligvis gjør til jul. Pyntet med litt blomster og lys, men ikke noe annen julepynt, for det venter jeg uansett litt lenger med. Jeg er nå helt ferdig med alle julegavene jeg skal ha med til min familie på fredag, i går ble det siste levert på døra, noe jeg hadde bestilt på nett. Så i kveld planlegger jeg å pakke det inn, mens jeg drikker gløgg og skravler med svigermor.

Etter helga begynner jeg på "resten". Det vil si bake alt som skal bakes (som ikke er veldig mye), få ferdig resten av gavene, og handle inn det gode julepålegget, lefser ++, som jeg bruker å kjøpe på Bondens marked, handle godsaker til å fylle julestrømpene med m.m. Mannen og svigerforeldrene mine blir borte hele neste uke, de kommer tilbake først den 20. Men da gjør vi de siste innkjøpene av mat, det som kjøpes i vanlig matbutikk, og drar på juletrehogst hele gjengen, den 21. Så selv om jeg har gjort mindre og kommet senere i gang enn vanlig, så føler jeg at jeg har oversikt og er greit i rute likevel.