Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-25, 10:59   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sekker som kan erstatte veske?

Jeg har en kropp som overhodet ikke takler å bære veske, selv ikke små uten særlig vekt i. Resultatet er at jeg, om jeg skal ha med annet enn nøkler og mobil, alltid må gå med sekk. Jeg har slitt ut en Fjällräven Kånken og en sak fra Sandquist med rolltop-lukning. Sistnevnte har fungert best av de to, men ideelt sett skulle den vært inndelt i flere rom.

Sekken trenger ikke være anatomisk utformet eller noe, jeg skal ikke bære tungt. Poenget er å få det jeg bærer på ryggen og vekten fordelt på begge skuldrene. Størrelse 15-20 liter, tenker jeg. Nøytral farge og ikke alt for sporty i stilen.

Har noen tips?