Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-26, 12:28   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Film og TV i 2026

Jeg har så langt sett:

Film:
1. IT - Chapter two - sett sammen med yngste som fikk overtalt meg siden jeg egentlig ikke er så begeistret for skrekk. Eller, ikke så begeistret for jump scares i hvert fall. Så chapter one og serien Welcome to Derry i romjulen og så ble det Chapter Two nå i år.

2. Fall Guy - lettbeint og fornøyelig actionkomedie.

Serier

1) Stranger Things. Så finaleepisoden 2.januar. Jeg rett og slett digger hele serien. Hele 80-talls settingen og musikken ikke minst er topp for en 1970 modell som meg. Jeg liker historien også, og håper på spinoffs.

2) Down Cemetery Road. Emma Thompson er en god grunn til å se denne, men serien er generelt god hele veien synes jeg. Gir meg litt Slow Horses vibber.

3) Ferdig med sesong 1 av Tehran og i gang med sesong 2. Liker denne godt så langt, og synes også den er litt interessant med dagens Iran i bakhodet.

4) Run Away. Nettopp begynt på, kun sett episode 1.

Sist redigert av ~TM~ : 12-01-26 kl 10:22.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat