Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-26, 15:26   #445
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)

Det er ganske drøyt når Trump har falt i unåde hos Marjorie Taylor Greene, eller hva pokker den rablende gale våpenelskende republikaneren heter. Det er rett og slett fascinerende når han klarer å den gjengen mot seg. Om det hjelper på noe vis ... sannsynligvis ikke.

Colombia skal holde valg i år eller neste år, tror jeg at jeg leste. De har uansett grunnlovsfestet at man kun kan sitte en periode (mener jeg det var), så der er det ingen mulighet for å regjere lenge og vel slik det er mange andre steder.

Frøkna skulle ha om Syria-konflikten i samfunnsfag denne uken. Spørs om de ikke tok en aldri så liten helomvendig vekk fra Midtøsten.