Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-26, 12:20   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?

Jeg tror også utgåtte jod-tabletter virker en god stund, greit å ikke kaste dem, kan sikkert tas av voksne om det anbefales. Tabletter av den typen blir jo neppe dårlige eller farlige, de har kanskje bare litt mindre effekt.

Som eskempel: Jeg har astmamedisin (pulver) som gikk ut i 2015 og som jeg bruker. Jeg fant en gammel i skapet. Den virker, jeg merker godt effekten når jeg tar den. Muligens virker den litt dårligere, men det er nesten ikke merkbart i tilfelle. (Og jeg har sjekket med lege som kan akkurat den medisinen godt at det er ok).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat