Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-26, 14:48   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?

Vi har også nok vin til å klare oss med grei lykkepromille de første dagene. Og en haug med turmat-rasjoner, i tillegg til alt det vi har for mye av i skap og skuffer.
Jeg strever litt med beredskapslageret av havregryn og knekkebrød, for jeg er avhengig av å ha det på kjøkkenet. Det som er i boden må være helt tett, for vi bor i et hus fra 60-tallet med del-isolert kjeller og støvlus.
Vi har flere stormkjøkken og gass til disse, i tilegg til gassgrill og pizzaovn, og vi har vedfyring i huset. Ved har vi god tilgang til, men akkurat nå går det jo et realt jafs av lageret daglig.
Jeg har på planen å ta en real gjennomgang av det vi har og se over, for selv om vin er godt så er det ikke nok.