Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-26, 14:03   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finner jeg den helt unike kjolen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg synes Jumperfabriken har en del fine kjoler.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes også Jumpefabriken har fine kjoler. Jeg har to stykker derfra.

Jeg har tre derifra! De er dog i kategorien hverdagskjole, og jeg forbinder dem mest med det. De første svarte My lenker til synes jeg var lekker! Men jeg trenger ikke flere svarte kjoler, selv om de er klassiske.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ønsker å dele et tips om en rimeligere kjolemodell - Cissy fra Floyd. Den svarer ikke helt til ønsket om en helt spesiell kjole, men den finnes i mange ulike farger, stoffer og mønster og kan være pynta i ulik grad. Ofte er den på tilbud også. Det er mulig den også har litt høyt liv - i alle fall sitter den som støpt på meg. Jeg har den nå i fire farger.

https://www.floyd.no/floyd-kjole-cissy-velvet-red

Liker ikke det beltet som er på denne utgaven - synes kjolen kommer best fram på det siste bildet uten modell inni.

Jeg liker den godt øverst, men er litt usikker på om den blir litt kort for meg som helst vil ha kjoler til midt på eller rett under knærne (eventuelt slike som presenteres som midi for allmennheten, men som blir maxi til meg, altså). Nå kan det selvsagt hende at denne vil rekke pygmeer som meg så langt ned som jeg ønsker? Jeg er også litt usikker på den rysjekanten nederst. Skulle helst hatt den helt enkel. Den samme type rysjekant og lengde finnes på flere av de korte kjolemodellene til MissMaya også. Ellers er MissMaya et merke jeg liker noen av kjolene til. Jeg har to midikjoler derfra.