Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 09:24   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kikket innom VG og der var det en artikkel om at fem fanger skal henrettes i Texas innen måneden er omme.

Videre klikket jeg meg inn på spørreundersøkelsen; bør USA avskaffe dødsstraff.

Av 767 stemmer, så er 51,23% mot, 43,41% for og 5,34% vet ikke.

Er det bare meg, eller er det ikke utrolig mange FOR? Jeg syns det er ubegripelig at noen kan være for i det hele tatt, men skjønner jo at enkelte tenker på forskrudde måter, men nesten halvparten for?

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Så alle som har en annen mening enn deg tenker på en forskrudd måte? Slik tolker jeg denne uttalelsen.

Jeg er forresten for, avhengig av forbrytelse og omstendighet.

Jeg tolker ikke Sitron slik du gjør.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg mener bestemt at de tallene ikke er representative for norges befolkning. Det er representativt for vg-lesere, som også har internett, og som går inn og leser slike saker, og tar seg tid til å svare på slike undersøkelser.

Jeg er mot dødsstraff.

Dette er et viktig poeng!

Jeg er mot dødsstraff.