Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Jeg startet dagen med ansvarsgruppemøte på Lillesøster. Meg, to fra skolen, fastlegen og helsesykepleier.
Og alle er helt enige om at landbruksskolen er det riktige for Lillesøster. Såpass enige at spes.ped koordinator på videregående allerede er i kommunikasjon med inntakskontoret om at her MÅ Lillesøster få komme dit, da vi har prøvd deres løsning med å gi henne tredjevalget, og det fungerer ikke for Lillesøster. Legen er klar for å skrive legeattest, læreren er klar for å ringe og kjempe, og vi har møte med landbruksskolen på mandag.
Etterpå kjørte jeg for å besøke Samboeren, og da kom tilfeldigvis hun som var mye på han på intensiven ned for å ha en prat. Og jeg tror nesten det var mer nyttig for meg enn for han.
Det var godt å få prate litt med henne, og ikke minst godt for meg at hun fikk se at han er mer enn syk liksom.
Og da jeg dro var i han i gang med fire runder i gangen med gåing, men jeg burde jo skjønt at "fire runder i gangen" ikke var fire runder i gangen, men fire runder rundt hele avdelingen.. Han med prekestol, ergoterapeut etter på halv tolv med IV-apparatet. Men, han har mål om fem runder i morgen, og noe sier meg at det målet når han. 
Lillesøster 09
|