Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-26, 02:33   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyktig baderomsentreprenører i Oslo og omegn?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kan svare på noe av det. Jeg fikk mye hjelp til tegning av bad nå sist og det satte jeg virkelig pris på fordi det var et lite bad og jeg hadde aldri klart å få til noe tilsvarende. Jeg ble forklart akkurat hvilken type dusj etc jeg kunne ha, en type jeg ikke visste fantes en gang. Veldig fornøyd med det.
Jeg kjøpte møblene via et firma på Alnabru de har avtale med, men jeg kunne sikkert kjøpt dem et helt annet sted også bare det kom til leiligheten og var klart der.
Ang elektriker er jeg usikker på dette, men jeg tror ikke jeg hadde orket å koordinere med en ekstern selv.

Takk for at du deler. Ja, enig. Veldig godt å vite at man er i gode hender på innspill på løsninger som man ikke har kunnskap på selv. Der føler jeg det er stor forskjell på håndverkere. Jeg sjekket nettsiden deres, og satt stor pris på å lese de nærmest reportasjeliknende erfaringene fra fornøyde kunder. Nå ser man helt sikkert kun de som er superfornøyd, men allikevel.