Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-26, 12:27   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innejakke/jobbjakke

Jeg synes merket Bitte Kai Rand ofte har stilige jakker som har litt annen fasong enn vanlig blazer, og som både er formelle nok til jobb og røffe nok til fritid.

Ellers, når det gjelder mer tradisjonell blazer - min søster, som bruker mye blazer i jobbsammenheng, sverger til blazere fra ICHI. Fordi de er behagelige og stretchy i stoffet, nette i fasongen, forholdsvis rimelige, og kommer i uendelig antall ulike farger, og hun har flere, både nøytrale, som svart og mørkeblå, og i alle fall en i sjokkrosa. Jeg har ikke prøvd dem selv, det er ikke helt min greie (føler meg ikke helt hjemme i blazer, har et par, men de er litt mer oversized, eller i mer avslappede materialer som f.eks lin, kjøpt i bruktbutikk og er mer uformelle i stilen). Men de ser veldig bra ut på henne. Hun er høy, har relativt brede skuldre og drar litt over bysten.

Tror kanskje det er denne typen: https://www.byoung.no/nb-no/ihkate-b...0101801-193939