Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-26, 11:47   #484
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)

... siden jeg nå er i gang. Trump skal holde tale i Davos, hvor han skal komme med en løsning på grønland-spørsmålet. jeg tviler på at han kommer til å trekke tilbake kravet sitt - stakkars grønlenderne, og stakkars alle andre også. han har jo alltid vært særs lunken til NATO, så jeg tipper han bruker dette som en unnskyldning og en start til å trekke USA fra hele NATO-samarbeidet. I hans hode er jo NATO drevet og betalt 100 % av USA.

dette er så himla skummelt at jeg blir helt satt ut. Samtidig håper jeg at det er noen voksne igjen i USA som faktisk har reell makt. Selv om Newsoms anrop på europeerne for å ikke ha gjort noe, var ganske sjokkerende. Hva med å prøve å rydde bittelitt i eget reir? Ja, han poster morsomme greie i SoMe som gjør narr av Trump, men California er så viktig for USAa økonomi at han burde kunne bidra med mer enn å gjøre narr av Trump på ulike plattformer før han angriper Europa for ikke å ordne opp med den gale mannen amerikanerne har valgt to ganger til president-

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat