Tråd: Syk hund
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-26, 15:10   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Syk hund

Så fint, TM.

Dette er min første hund. Før han ble syk postet jeg noe i sosiale medier om at jeg er veldig takknemlig for å få følge livsløpet hans, ha fått sett han fra ivrig valp til mer moderat 10-åring. Før dette var jeg med på turer med han 2-3 timer per dag, og han hadde så godt av den aktiviteten. De siste dagene har jeg tenkt på om aktiviteten og gleden han får når han er ute på tur er verdt det at han er så ustø inne, redselen og angsten han viser for å bevege seg og falle innendørs. Men han slapper heldigvis godt av innimellom. Får ta en dag I gangen nå også. Og det er vondt å være blant de som skal avgjøre når nok er nok. Men det er oppgaven man har påtatt seg som hundeeier..

Veterinær sa det fantes sløvende angstmedisin, men han mente det ikke var aktuelt for hunden. Har blitt anbefalt cbd-olje for angsten hans, men det er visst ikke lovlig i Norge. Har lest om andre eiere i Librela-grupper at de har hatt lignende år, det tror jeg ikke er verdt det for min 11-åring. Som du skriver blir det spennende å se om han reagerer positivt på at librelaen er ute av kroppen hans.

Så er jeg litt forberedt på livet etter Mio, det blir litt færre rutiner, mer mulighet for litt mer impulsivitet og andre hobbyer.

Sist redigert av Ine : 22-01-26 kl 15:20.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat