Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 19:15   #15
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vel, om man er ute etter en god ansiktskrem, så ville ikke jeg brukt Spenol. Tidligere hadde den påskriften for spener og jur... og ikke for at det har noen egentlig betydning, men det sier meg litt om innholdet i kremen, som på lang sikt ikke har noen god virkning på huden annet enn å gjøre den fettete på overflaten.

Det kan godt være sant. Men det betyr kanskje at huden min (i utgangspunktet tørre) hud ikke trenger noe annet enn litt fet som gjør den smidig igjen?

Og når det gjelder "spener og jur" tittelen, så har dyr gjerne like sensitiv hud som mennesker, ofte også mer sensitiv. Så akkurat det synes jeg ikke trekker ned, tvert imot.

De allerfleste undersøkelsene sier at dyre kremer virker like bra/dårlig som billige kremer, har i hvert fall aldri hørt om noen tester som viser det motsatte. Men likevel ville jeg prøve selv, og når det stemmer på min hud så er jeg fornøyd. Jeg er så paranoid når det gjelder huden min at jeg sikkert ville fortsatt å kjøpe La Prairie om det var den som funket best for meg. (Heldigvis for lommeboka gjør han altså ikke det )

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat