Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-26, 13:48   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Film og TV i 2026

1. Knives out Wake Up Dead Man - liker veldig godt denne type film. Daniel Craig spiller utrolig bra, og for et stjernelag som er med her. Humrer, koser meg stort og håper virkelig det kommer flere av denne.

2. Marty Supreme - For en utrolig film. Den er heseblesende, det skjer så mye og jeg vet ikke hva som skal skje. Jeg har ingen peiling på ping pong, men det spiller jo ingen rolle. Dette er ikke egentlig en film om selve sporten, men miljøet, ambisjoner, egoisme og fattigdom. Timothy Chalamet er en utrolig god skuespiller.

3. Stranger Things, sesong 3 - Måtte starte om igjen siden jeg falt ut i begynnelsen av sesong 2, så jeg har ikke sett sesong 3 før. Jeg hadde glemt en god del fra sesong 1, og det var veldig bra at jeg startet fra starten av igjen. Jeg blir hekta, og det er mye morsomt. Det er gøy at den er lagt til 80-tallet.

4. Stranger Things, sesong 4 og 5 - Likte den godt, men er veldig glad jeg så alt i ett. Tror jeg kunne mistet interessen om jeg hadde måttet vente.

5. Springsteen: Deliver Me From Nowhere - Jeremy Allen White gjør en god rolle og det er mange fakter og bevegelser jeg absolutt kjenner igjen fra Springsteen. Filmen er ikke dårlig, men den mangler liksom noe for å være helt topp.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat