Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 10:32   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Forrige gang ønsker jeg meg en gutt. Jeg har så mange dårlige erfaringer med å være jente at jeg rett og slett ikke ønsket at mitt barn skulle gå gjennom det samme. Vel, vi fikk en jente, og etter at den første overraskelsen hadde lagt seg, så kjentes det helt greit. Nå er det det mest naturlige i verden å være jentemamma.

Så jeg mener at det er helt greit å ønske seg noe, så lenge det man får er helt greit uansett kjønn.

Denne gangen har vi ønsket oss barn, og er egentlig ganske uinteressert i om det blir en gutt eller jente. Jeg hadde riktignok ønkset at jeg visste hva det blir, men det er mer av praktiske årsaker slik at jeg kunne strikket i riktige farger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat