Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 11:21   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Jeg er i mot dødsstraff. Jeg synes at de som har gjort noe så gærnt fortjener å bli bura inne på livstid, og helst ikke i noe som ligner et norsk luksusfengsel.
Dødsstraff blir for enkelt. Føler at de på en måte får slippe unna straffen sin.

Nå er det jo slik at de fleste som blir idømt dødsstraff sitter lenge i fengsel i tillegg til at de bøter med døden. Det er kun i tilfeller hvor den dømte selv ønsker å få dødsstraffen utført så fort som mulig at de kan ta hensyn til det, og iverksette straffen tidligere enn planlagt.

Jeg er i ekstreme tilfeller FOR dødsstraff. Der hvor det ikke levner noen som helst tvil.