Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 11:28   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.748
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg synes ikke det er noe galt med å ønske seg et bestemt kjønn. Jeg tror det er helt naturlig. Første gangen tror jeg kanskje jeg ønsket meg jente innerst inne, ble i allefall veldig glad da jeg fikk vite at det var det. Andre gangen var jeg litt mer ambivalent. På den ene siden hadde jeg lyst på gutt, fordi jeg har ei jente fra før, og det har vært morsomt med begge deler, men på den andre siden ønsket jeg at jenta mi skulle få ei søster. Jeg har selv to søstre, og det har alltid vært veldig verdifullt for meg.

Da ultralyden viste både en gutt og ei jente kunne jeg ikke ønske meg mer!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat