Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-26, 16:23   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bestille blomst/oppsats til begravelse?

Det vanligste er vel å bestille rett fra blomsterbutikken, de har gjerne informasjon om sånt på nettsidene (f.eks her, hos Mester Grønn), eller bare ring og spør. Da leverer blomsterbutikken det direkte til kirken/seremonilokalet. Med mindre det er sagt noe spesielt angående farger (noe jeg aldri har vært borti), eller at det ønskes en kondolansegave til et annet formål i stedet for blomster (slike ønsker står som regel i dødsannonsen). Men kan sikkert ordnes gjennom begravelsesbyrå også, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, de gangene jeg har vært involvert.

Kondolerer

Sist redigert av My : 13-03-26 kl 16:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat