Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-26, 08:44   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er Miss Mary of Sweden - BH

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Malama, prøv den størrelsen du pleier å ha, jeg anbefaler ikke å gå opp i omkrets og ned i cup, det ble i hvert fall feil for meg. Uansett så går det jo fint å returnere.

Jeg mente at jeg vurderer å gå innom butikken jeg har kjøpt de andre på (jeg tok bete brått twk i dette etter å ha surret rundt med ting som ikke passet i altfor mange år og endte på 75f) men så synes jeg at jeg får ikke egentlig helt plass, halve meg. Jeg er litt ulik størrelse. Så jeg tenkte å prøve. Jeg har vært den to ganger og den ene da at joda, jeg kunne ha 75 men den er litt løs og den andre sa at joda, jeg kan ha 70, men den er stemning vil slite elastiskken fortere, og det stemmer nok men da prøbde jeg 70f, jeg mente at jeg ville pøbd 70g i så fall?

Men mine mange søk etter at jeg bestemte meg for å finne en rett størrelse har i alle fall ført miss Mary inn i facebook og instagram feeden min og kalkulatoren deres sier 80e, men ekg vil ikke ha 80. Ja, omkretsen min er på 80, men i alle fall de jeg har kjøpt fra Triumph er så fleksible at 75 holder. (Utenom en minimizer jeg lot meg lure til å kjøpe. Den føles som en trang tskjorte og blir ingen favoritt men den går bedre men en forlenger så den burde sikkert vært kjøpt større. Eller ikke kjøpt.)

Der virker litt skummelt å bestille på nett uten å få prøve, men de har et godt utvalg i spileløs, og jeg ønsker meg en god spileløs i utvalget mitt.