Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-26, 09:51   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets flytting av russefeiring og eksamen

Jeg tror ikke Ville har tenkt over at de har hatt kortere tid på å forberede seg til eksamen enn tidligere kull, jeg har heller ikke sett noe om den problemstillingen. Det jeg har hørt, og tenkt på, er at det kan bli veldig lenge å gå og grue seg til muntlig når den trekkes samtidig som skriftlig. For de fleste spiller det kanskje ikke så stor rolle, men jeg vil jo tro at de som kommer opp i et fag de virkelig gruer seg til nå kan bli i overkant stressa. Det ville vel vært bedre om de i det minste hadde kommet gjennom de skriftlige eksamenene før de fikk vite muntlig fag.

Også er jo ikke alle eksamener unnagjort før 17.mai, den siste er vel 21.?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat