Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 16:40   #23
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skadelig med sukkerfrie barnehager (Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ønsker ikke at mitt barn skal gå i en sukkerfri barnehage. Det er ikke fordi jeg frykter at barnet ikke skal få kake på bursdagen sin, men det skyldes at jeg ønsker at barnet skal gå i en barnehage som har et reflektert og balansert forholdt til ernæring - jeg ønsker ikke en fundamentalistisk sukkerfri versjon. Sukker er ingen gift - den er mer et symbol på et ernæringsproblem. Det er heller ikke syltetøy og yoghurt som er den store, stygge ulven når det gjelder overdrevet sukkerinntak - det er søte drikker.

At jeg ikke ønsker at barnet mitt skal gå i en sukkerfri barnehage betyr ikke at jeg synes det er greit med kake hver dag, hver uke eller nødvendigvis annen hver uke. Det betyr heller ikke at jeg synes at kake er obligatorisk i en bursdag.

Signerer denne!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat