Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 20:30   #72
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Det er det verste jeg har hørt så langt i denne tråden. Primitive mennesker som faller for enkle argumenter? Unnskyld meg, men det må da virkelig gå an at andre har en annen oppfatning uten at du kaller folk hjernedød! Makan til ignorant og arrogant uttalelse! Jeg la ikke ut de eksemplene for å forandre din mening, det var eksempler på hvorfor folk faktisk kan være for, siden du sa at du ikke skjønte at det var mulig.

Jeg har som regel ingen problemer i det hele tatt med at andre har en annen oppfatning enn meg, av en hvilken som helst sak. Og greier stort sett å se en sak fra flere sider uten problemer. Akkurat dette er ett av de få spørsmålene hvor jeg virkelig har vanskelig for å se at oppegående mennesker kan være for. Jeg skjønner fortsatt ikke at det er mulig, til tross for de to eksemplene. Sorry.