Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 22:02   #90
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det VAR slik,him. Det ER ikke slik lenger. Og i hvert fall ikke i de tilfeller der det dreier seg om dødsstraff ja eller nei.

Med fare for å høres ut som en fullstendig flåse, men kan det ikke være fordi svarte sitter kortere på dødscelle enn det hvite gjør? Jeg finner det ganske vanskelig å tro at det sitter 50/50 hvite og svarte på dødcelle, mht at det sitter langt flere svarte i fengsel, noe som jo ville bety at HVITE er overrepresentert på dødscelle (forholdstallsmessig)...

Men åffkårs, om du kan vise meg tall på dette, så skal jeg jo ikke protestere

Forøvrig - på generell basis - så må jeg si at det finnes gode nok argumenter man kan bruke til å overbevise folk som svever i villfarelsen om at dødsstraff er en nødvendighet, så det burde være fullstendig unødvendig å ty til personrettede ufinheter. Så får de(n) som føler seg truffet, gjøre det .