Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 17:45   #143
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Jeg er ganske overrasket over at du kan sitte å si at hun er over alle støvleskaft usaklig og uforskammet, når andre i denne tråden er både arrogante og belærende? DET er langt mer uforskammet enn å diskutere temaet vi faktisk snakker om!

Du er (i likhet med oss andre) hjertelig velkommen til å være konkret og si fra når du synes noen oppfører seg dårlig. Det er langt mer konstruktivt enn å be andre gjøre det, i tillegg til at vi da slipper å sitte og lure på hvem du mente. (Jada, jeg skjønner at Sitron var en av dem, men siden du snakker i flertall, regner jeg med at det er flere?)