Tråd: Dødsstraff
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 22:53   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsstraff

Opprinnelig lagt inn av Anonyma, her.

Det går jo ærlig talt ikke an å vinkle dødsstraff slik. Dette er jo helt uten sammenheng. Hadde jeg hørt noen si det slik uten noe som helst bakgrunn for det ville jeg vært enig i at det høres forskrudd ut. Jeg mener heller ikke at det er greit å drepe andre mennesker, men vi snakker ikke om å henrette den tilfeldige mann i gata, men forbrytere som faktisk har utført horrible og umenneskelige gjerninger mot uskyldige, og som mulig vil gjenta handlingene enten i samfunnet eller fengsel.

Hvis dødsstraff ikke er å drepe andre mennesker, hva er det da? Og justismord skjer - tenk om de tar livet av en uskyldig?!

Dødsstraff er barbarisk og primitivt.