Tråd: Din stil
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 21:31   #39
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Mica; Har du virkelig kjøpt Verner Panton-lampen??? Jeg forguder den. Jeg så den første gang i New York. Og hadde lyst til å kjøpe den med meg hjem. Og plutselig fant jeg den i Oslo, just like that. Jeg skal kjøpe den, jeg må bare finne meg et hus å ha den i først. Jeg har lyst på en leilighet på Frogner, med fire meter under taket. Og den lampen hengende over spisebordet. Den er ganske enkelt vidunderlig vakker. Hvor lang bestillingstid var det på den?

Den er endelig oppe (mangler bare rikitg lyspære) - Ledningen som følger med er ca 4 meter så den egner seg utrolig godt under høye Frogner tak *drømme* (vi måtte klippe av masse etterom vi ikke har høyt under taket). Det er ca 6-8 ukers bestillingstid. Jeg fant min i en kasse under salget på Expo Nova tidligere i høst, fikk bare litt rabatt (får jo vanligvis arkitekt rabatt uansett) - men jeg fikk den altså med meg der og da - og angrer ikke ett sekund . Jeg liker godt å ha noen designklassikere sammeen med moderne møbler. Det er så mange som har den med perlemor, så jeg syns det er gøy å ha den i metal som nesten ingen har.

Det har vært en stor jobb å få den opp, men det er verdt det!
(legger med bilde etter at vi har fått opp 2 "runder med strimler", mens jeg venter på å få ladet kamera og tatt bilder av det endelige resultatet)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg lampe_11okt.jpg (176,3 KB, 78 visninger)