Tråd: Oppgavelinjen
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 10:46   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppgavelinjen

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hak av for skjul, da forsvinner den når du ikke har musen over. De andre er det ikke så nøye med.

(Hvis du bruker Snap-IT til å ta skjermbilder, så slipper du det dilemmaet der, ettersom du da kan sikte inn hva du vil "ta bilde" av. )

Ja, det er det den alltid har gjort før. Når jeg har haket av for skjul så forsvinner den. Om jeg gjør det nå så kommer den ikke opp når jeg drar ned musen dit der den ligger. Da må jeg minimere alle program. Da jeg har program oppe som har mange vinduer og man må minimere dem i riktig rekkefølge så er det et h*****es jobb. Det må være noe feil på mn PC for dette har jeg aldri aldri hatt problemer med før.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat