Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-06, 15:43   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Javisst. I alle fall hvis du ellers er funksjonsfrisk (er du det ikke, blir det jo litt samme diskusjon som ved terminale pasienter). Men det ville blitt veldig bakvendt å ikke bare tillate, men aktivt assistere ved, selvmord i noen tilfeller, mens vi av alle krefter forsøker å hindre det i andre. Veldig vanskelig å si hvem som skal få "lov" til å dø og hvem som ikke skal.

Ja, det er her jeg er enig. Egentlig. Samtidig som jeg syns det er rått at jeg på et tidspunkt der jeg har mistet nesten alt annet også skal miste denne selvråderetten.

Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat