Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 22:41   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samtale på bakeriet

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Den beste hittil var hun som mente at om kjøttet bare var i småbiter ville jeg jo ikke merke at det var kjøtt i

Herregud.

Nesten det samme som det jeg opplevde på en butikk i min vegetartid. Ei dame stod og hadde demonstrasjon på en ny pizza. Jeg spurte om det var kjøtt i den og hun sa neida, det er det ikke. Jeg skulle akkurat til å ta meg et stykke da jeg skimtet noen skinkebiter på den. Pekte og spurte hva det var, og hun sa "nei det er jo ikke kjøtt, det er bare bacon".