Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-07, 20:04   #16
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det riktig å offentliggjøre navnet på kriminelle?

Jeg er motstander av å offentliggjøre navnet på kriminelle. Dette er gapestokk i moderne tid.

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Det som gjør at jeg lander på at det kanskje er ok er at hun gjort så mange falske voldtektsanmeldelser. Det er altså en så forferdelig ting å gjøre, for det første mot mennene som blir anklaget for en sånn forbrytelse og dernest at det ødelegger for reelle voldtektsanmeldelser.

Jeg kan egentlig ikke se at dette er et problem. I og med at hun har levert så mange falske voldtekstanmeldelser så må hun da være lett å avsløre? Det må vel være vanskeligere for politi å avsløre et menneske som aldri før har levert en falsk anklage.