Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 10:46   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Da var jeg ikke så gammel. Jeg husker det godt, fra et barns perspektiv. Jeg husker at jeg satt hjemme i stuen og var livredd, og tenkte på hvordan det måtte være å være innestengt på en lugar mens den sank mot dypet.

2. Da gikk jeg på videregående, og så det på TV hjemme. Jeg ble grepet av en genuin sorgfølelse og skulle ønske jeg bodde i Oslo, så jeg kunne se på lyssnøhaugen.

3. Jeg husker ikke hvor jeg var, men synes det var skremmende. Spesielt en historie om en som gikk tilbake for å redde flere og som aldri kom opp igjen.

4. Jeg var på jobbkonferanse og så det på TV rett før jeg gikk til frokost. Det ble en rar dag, selv om det ikke gikk så inn på meg personlig. Jeg har ikke bladd i et Se & Hør siden.

5. Jobb igjen, på konferanse i Glasgow. Jeg skulle gjerne vært hjemme med mine kjære da. Det var sterkt å se amerikanerne som gikk rundt som i en døs og forsøkte å tinge hjem.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 12-09-07 kl 10:54.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat