Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 11:16   #10
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Det husker jeg rett og slett ikke. Jeg var ikke gammel. Men jeg husker hendelsen, altså, så den gjorde nok inntrykk likevel.

2. Husker bare at det var da jeg gikk siste året på vgs, men husker ikke selve hendelsen tydelig nok. Husker Golfkrigen mer. Det var samtidig, var det ikke?

3. Hjelp, for en dårlig hukommelse jeg har.

4. Da hadde jeg nettopp flytta inn på ny hybel og skulle starte siste studieår i Trondheim. Husker jeg våkna og slo på tv, og sjøl om jeg skjønte at noe hadde skjedd i den engelske kongefamilien, tok det laaaang tid før jeg skjønte hva som hadde skjedd.
Kan vel ikke si at hendelsen gjorde voldsomt inntrykk på meg ut over det at det generelt er trist at små barn mister en forelder.

5. Jeg satt på dagligstua på barsel med fem dager gamle tvillinger og lurte på hva jeg hadde gjort som hadde satt barn til verden. Husker først at hun jeg lå på rom med sa at et fly hadde truffet WTC, og jeg så for meg et lite småfly eller noe. Først en time eller to seinere skjønte jeg at det var verre enn som så.