Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 12:14   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Da var jeg ikke gamle karen, husker bare tv-bildene av plattformen som lå opp ned og den løse plattformfoten som fløt i bølgene. Kan ikke huske at jeg skjønte at dette betydde at noe grusomt hadde skjedd.

2. Kong Olav døde?
Da gikk jeg på ungdomsskolen, og husker best at dette var samtidig som Golfkrigen hadde startet. Krigen gjorde et sterkere inntrykk enn kongens død.

3. Scandinavian Star ferga brant?
Hadde sittet natten igjennom ved en C64 på et dataparty når endelig noen slo på en TV. Skjønte at dette absolutt ikke var bra, men må innrømme at omfanget, grusomheten og ikke minst unødvendigheten først gikk opp for meg ganske nylig da jeg tilfeldigvis begynte å lese fakta om ulykken på nettet.

4. Prinsesse Diana døde?
Dette husker jeg lite av, bortsett fra at jeg var noe overrasket over de sterke reaksjonene til britene.

5. 11. september 2001?
Da var jeg på jobb, og hadde nettopp kommet tilbake fra en lengre tjenestereise utenlands. Noen slo på TV-en i kaffekroken rett etter første fly, og vi sto samlet foran skjermen og så det andre flyet komme. Det var helt uvirkelig og grusomt reelt på samme tid.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat