Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 12:38   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skulle du gjøre om du var single og ønsket barn?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva mener du med at Kina har stengt for enslige?
Er det ikke slik her i landet at man må være gift før man får adoptere? (Og frisk?)

Nei, det er flere enslige som har fått adoptere.

For øvrig må jeg legge til at det tok tid før jeg skjønte at forkortelsen ONS skulle bety "one night stand". Det henger muligens sammen med at jeg har vært i forhold i 18 år i strekk. Alternativet ville dessuten ikke vært noe å satse på for meg, kan man trygt si, i lys av de endeløse problemene med å bli gravid. Det er liksom ikke samme schwungen over et TNS ("twelwe hundred and seventy-eight night stand").