Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 12:49   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemme taktisk eller etter overbevisning?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men kunne man ikke heller ført ham opp som slenger, da? Jeg har aldri tuklet med listene, så jeg er litt usikker på hvordan det virker.

Joda, det kan man også. Men jeg har hørt flere si, både nå og tidligere, og både i Oslo og andre steder, at de stemmer RV (uten å være enige med RVs program) fordi "det er bra med en RV-er i kommunestyret". (Og det var vel også en hel del ikke-RV-ere som i sin tid stemte for å få Folkvord på Stortinget.) Og det var den typen stemmegivning jeg snakket om.