Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 13:11   #58
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egenmelding ved barns sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner godt at dagene kan gå fort altså. Jeg mente det ikke som noe hint om at det må kunne gå an å klare seg med såpass, men vi har altså (inntil videre) bare ett barnehagebarn, og hun er så godt som aldri syk, så vi har vært veldig heldige i så måte.

Jeg oppfattet det slett ikke som noen kritikk, altså. Jeg mente bare å si at 20 dager egentlig ER temmelig mye, og jeg synes vel det er litt rart at vi greier å bruke dem opp hvert eneste år, selv om ungene våre er forholdsvis lite syke.

I dag er jeg forresten hjemme med spy-syk minstemann.. :urk: Det er heldigvis første sykedag etter sommerferien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat