Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-07, 21:29   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får man en husmor-tittel?

Jeg tenker litt som Skilpadda. Den grønne, altså.

Opprinnelig lagt inn av kisha

Hun gjør vel husarbeid. Slik som alle yrkeskvinner gjør i tillegg til jobben.

Du virker litt nedlatende i dine uttalelser, kisha. Jeg irriterer meg hvertfall over svarene dine. (Og jada, jeg vet at dette er en tråd om hva vi selv legger i begrepet.)

Jeg er hjemmeværende (og etter din definisjon "husmor"), men det betyr ikke at jeg stryker klær og vasker gulv hele dagen. Her er dagen fulle av utendørsaktiviteter, og jeg kommer hjem en halv time før mannen slutter på jobb, som jeg da bruker på å lage middag. Så ettermiddagen og kvelden brukes på husarbeid ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat