Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 13:10   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi jubilerer! Mimretråd!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

He-he, det er pussig - jeg har vært her i 10 av de 12 månedene, og føler meg fortsatt som en nykommer som ikke er helt innsatt i kodene og ikke er berettiget til mimring. Det skyldes nok at jeg aldri var med i det gode selskap på NM.

Vel, for meg er du en av dinosaurene. Og jeg har en lengre lurke-karriere på NM bak meg også. (Og på Usenet, padda).

Jeg, derimot, er en ganske fersk fisk! Jeg registrerte meg i januar, men har først nylig kommet over skrivesperren. Hittil har jeg vel helst bidratt til å øke flåse-faktoren...

Husker godt at jeg leste modde-skrivefeil-tråden en av de første gangene jeg var innom, det er tråden sin det. Det er deilig å være her! :rosarus: