Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 15:06   #85
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skulle du gjøre om du var single og ønsket barn?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Så rart. Det har jeg ikke problemer med å se i det hele tatt.

Kanskje fordi du ikke har prøvd det?
Jeg er alene og vet med meg selv at selv om jeg ikke angrer så ville jeg ikke valgt det.
Det krever ganske mye mer enn når man bor sammen med noen.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg synes i grunn ikke at det er noe mindre egoistisk å få barn når man er i et forhold.

Jeg snakker overhodet ikke om egoisme. Hvorfor tror du det?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Noen syns det er langt mer positivt med barn enn med en mann og sådan er ikke en aleneforeldretilværelse noe som er hentet fra en dårlig skrekkfilm.

Dette er nok veldig individuelt. Jeg vet jo hva jeg snakker om her jeg og....
Hadde jeg skulle hatt barn 100% alene så hadde det vært skrekkfilm for min del. Blir rett og slett deprimert av å ikke kunne komme meg ut og å ha sosialt liv på kveldene i ny og ne osv.

Sist redigert av Pastill : 13-09-07 kl 15:11.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat