Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 19:54   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huset Lyngheim fra BoligPartner

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er også fordel (for framtiden) å ha kjellerstue - med tanke på gutta boys! - men bare tre soverom er lite - og også et minus at foreldresoverommet vil være i annen etasje enn barnas. Ikke ille når de blir store, men kanskje litt i starten. (eller kanskje jeg bare er hysterisk?)

Helt enig i at kjellerstua er et kjempepluss. I og med at det bare er 3 soverom ser jeg for meg at det vil være her gjester vil campere.
Når det gjelder dette med at foreldresoverommet er i en annen etasje har jeg og mannen en diskusjon i dette øyeblikk. Han mener at det ikke gjør noe, jeg er like hysterisk som deg (og ser for meg at vi bruker kjellerstua som soverom i noen år først). :løper og lager egen tråd på dette emnet:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat