Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-06, 14:44   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min hund (ventetiden)

Alle hunder er forskjellige. Selv er "jeg" en blanding av dalmatiner, shaefer og rottweiler. Man skulle tro at jeg er livsfarlig, men jeg er verdens snilleste hund sier eierne. Jeg lar lillegutt krype på meg, han tar lekene mine ut av munnen min, og jeg elsker å slikke ham. Men da roper alle at jeg skal holde opp, fordi de synes ikke noe om min søte våte tunge. Ellers liker jeg å se på dyreprogrammer, da bjeffer jeg på alt av dyr. Til å med dyr i tegneserier.

Jeg bor i huset sammen med 2 andre hunder. Den ene er en BorderCollie. En gutt som flyr i strupen på alle hanhunder, mens ellers er han en kosebamse. Så er det stemoren min, hun er blanding mellom BorderCollie og Labrador. Hun er sjefete og bjeffer og bråker masse.
Men vi er 3 helt forskjellige invider.