Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 09:36   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet du er mamma når ...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

He, he... Nå tenkte jeg å si at hun i hvertfall ikke er sånn barneliten, men hun er jo ikke høyere enn stesnuppa, så jeg regner med hun er rundt 1.50.
(Jeg er over 1.80, så det blir litt forskjell).

Heldigvis lo hun. Og heldigvis var hun ikke en slik som bruker timer foran speilet om morgenen for å lage den perfekte frisyre.

skulle likt å være der. Jeg "fryktet" litt for at jeg også er pitteliten med mine 1,62 for deg men jeg slipper kanskje unne Forøvrig har jeg sikkert mest syntes det har vært litt koselig jeg da - hårpjusk er vel ikke å forakte.

Forøvrig vet jeg at jeg er småbarnsmor fordi jeg har flere småbiler enn sminke i veska mi...