Tråd: Nye naboer
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 14:46   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye naboer

Vi bor i en bygård, og jeg hilser og smiler stort sett til alle jeg treffer i gangen, i tilfelle de bor her. Hvor lenge de eventuelt har bodd her, vet jeg ikke med mindre jeg tilfeldigvis var til stede da de bar inn flyttelasset sitt. Å invitere dem på kaffe ville ikke falle meg inn, men jeg har ingenting mot å slå av en prat dersom det faller seg slik. (BM har ansvaret for vaskeriet i kjelleren, så han har en del kontakt med styret og mange av dem som bor her, så han har litt bedre oversikt enn jeg og vet til dels hva de heter og slikt.)