Tråd: Nye naboer
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 19:42   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye naboer

Jeg må innrømme at jeg ikke vet om jeg hadde lagt merke til nye naboer en gang, vi bor i et miljø med mange mennesker. De aller nærmeste naboene ville jeg nok registrert. Hvorvidt jeg hilser og slår av en prat kommer an på hva de selv signaliserer. Det er absolutt ikke alle naboene som virker å se nytten av å hilse - og jeg er ikke den påtrengende typen. Kaffe blir det lite av. Nå som vi har barn og det etterhvert har flyttet foreldre med barn i samme alder inn i nærheten, ser det heldigvis ut til å bli mer sosialt.